Frankrijk 3e etappe - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Nel en Bauke Zijlstra - WaarBenJij.nu Frankrijk 3e etappe - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Nel en Bauke Zijlstra - WaarBenJij.nu

Frankrijk 3e etappe

Blijf op de hoogte en volg Nel en Bauke

06 Oktober 2013 | Nederland, Castricum

19. Donderdag 3 oktober 2013.
Vanaf een bewolkt Mormoiron vertrekken via Carpentras naar Bedoin. We staan op een prachtige c.p. en we gaan weer gezellig barbecueën met ons vieren.
20. Vrijdag 4 oktober 2013.
Het weer is bewolkt en we gaan een fietstocht maken door het prachtige landschap. Onderweg lekker stokbroodje gegeten. De bergen waren soms wel steil en lang en af en toe kreeg ik een steuntje in de rug van Bauk of Henk ’s Middags even gewandeld in het leuke dorpje Bedoin , waar we een leuke pizzatent tegenkwamen. We besluiten om daar lekker te gaan eten en lekker was het!
Bij thuiskomst begon het flink te lichten en kregen we een enorme onweersbui waar veel wind en regen uit kwam.
21. zaterdag 5 oktober 2013 en
22. zondag 6 oktober 2013.
Wat treffen we het met het weer het is en het blijft mooi, we genieten van de rust en het mooie landschap. Maken mooie fietstochten en slenteren gezellig door het dorp. Ook een goed boek met een heerlijk glas wijn in het zonnetje is een genot! Henk heeft voor ons een mooie route voor de terugweg uitgezocht, even nog niet aandenken.
Morgen gaan we nog even naar de markt in Bedoin en gaan we over de Mont Ventoux ook wel “de Reus van de Provence”genoemd de top is op 1912 meter. Dit mogen we niet missen volgens Henk en Cilia. Dinsdag scheiden onze wegen zich Henk en Cilia gaan richting Italië en onze camper gaat weer richting Castricum en zit deze geweldige vakantie er helaas weer op.

• 06 Oktober 2013 - 22:05

Carola S:

Wat een foto...Nel met een zak tussen haar benen :)
    Heb je ook ballen in die zak ? :) :) :)
    Doe maar rustig aan terug. Jullie hebben nog alle tijd en het wordt alleen maar frisser deze kant op.
    Heel veel plezier nog !
    Groetjes, Carola

• 07 Oktober 2013 - 12:16

Marian:

Geniet van jullie terugreis, nog heel veel plezier en mooie vergezichten!!!!!
    Groetjes Marian.

• 07 Oktober 2013 - 23:00

Henk En Willie:

we hebben genoten van jullie vakantie.Nu op de terug reis wees voorzichtig en doe rustig aan !!

• 08 Oktober 2013 - 10:31

Rene & Jenny:

Geweldig dat jullie zo genieten, ja dit is het leven van een koningspaar die op vakantie zijn.
    Mooie foto's geniet nog even van het mooie weer en de prachtige omgeving.
    Doe het rustig aan op de retourreis en geniet daar ook van.
    Wij horen graag van jullie verhalen zodra jullie weer veilig thuis zijn.

Rene

• 10 Oktober 2013 - 21:00

Piet En Marlene:

Bauke en Nel, heerlijk dat jullie zo genieten.
    Net als in het voorjaar is het een geweldige ervaring.
    Fijn dat het reizen in het buitenland met de camper zo bevalt.
    Dit betekent dat jullie de komend jaren weten wat jullie gaan doen.
    Top!

Groetjes,
    Piet en Marlène

• 12 Oktober 2013 - 09:12

T.C.Weijers:

Hallo daar in Castricum we hebben weer met veel plezier de verslagen gelezen en vonden het heel interessant wat jullie allemaal te vertellen hadden het is voor jullie jammer dat er niet meer komen maar voor ons is het ook jammer want wij hebben nu niets meer te lezen.
    daar wij niets meer gelezen hebben over de terug reis nemen wij aan dat die voorspoedig is verlopen en nu maar wachten op het volgende jaar om weer zo'n leuke vakantie ris te kunnen ondernemen.
    groetjes van Kijnie en Theo

• 20 Oktober 2013 - 17:42

Cilia En Henk:

We hebben nu jullie hele reisverslag gelezen en we hebben jullie niet op een leugentje kunnen betrappen.
    Ook wij hebben genoten met en zonder jullie gezelschap, het is inderdaad in 1 woord geweldig dat camperen.
    Teer op deze mooie weken en maak op tijd plannen voor jullie volgende reis.
    Want bedenk: de tijd gaat snel.

Groeten van ons allen vanuit Italië, Cavaion Veronese,